fredag 30 november 2012

Vintrigt

Den riktiga vintern har äntligen börjat smyga sig upp till Norrland. Denna vecka har det varit minusgrader och snöfall vilket verkligen har varit på tiden. Det är ju bara 25 dagar kvar till julafton (!!)... och 35 dagar tills jag åker mot Costa Rica. Får nästan pirr i magen när jag räknar dagarna. Det går så galet fort!

På tal om Costa Rica så kan jag meddela att min 12:e vecka kommer jag att "resa runt", det vill säga inte bo kvar på barnhemmet utan åka någon annanstans, kanske till en fin strand eller in till huvudstaden och se mig omkring. Josefina (min svenska resekamrat) ska också göra det.

Laddar upp lite av de vintriga bilderna jag tagit hittills. De tre första bilderna är tagna i Dikanäs under allhelgonahelgen, de andra är tagna hemma.





Inga kommentarer:

Skicka en kommentar