torsdag 7 februari 2013

San Ramon

Har ont om tid, så det får bli kort. Har flyttat till San Ramon och bor nu i en familj med 4 barn; Geimy 17, Christian 15, Keina 12 och Brandon 9. Mamman i huset, Elvira, är hemmafru och har en sambo som jag inte minns namnet på. Hemma hos den bor även en annan svensk tjej, Doris. Men hon  åker hem till Sverige igen på söndag. Trivs mycket bra hos min nya familj, och på mitt nya jobb Hogarcito, som är ett barnhem en bit utanför staden. Vi ska ha engelsklektioner för de äldsta barnen (6 stycken av de 12 som bor där).

Nu ska jag skynda mig hem till la cena. Har tyvärr inte internet hemma denna gången, och inte Josefina heller. Men i stora parken inne i staden har de gratis wifi, så det blir där vi får sätta oss när vi vill ha kontakt med Sverige.

¡Chiao!

PS: Nu ska det gå att kommentera!

1 kommentar:

  1. Yes, och jag kan kommentera så jag är nöjd hehe. Jag visste inte att du skulle flytta runt en massa. Trodde du skulle vara på samma barnhem hela tiden. Skönt att du trivs iaf:). Kram

    SvaraRadera